למי מיועד הטיפול

הדפס רשת: דבורה פלדש

הדפס רשת: דבורה פלדש

NLP  ודמיון מודרך מיועדים לכל אדם או זוג שרוצים לחולל שינוי משמעותי בחייהם. השיטה מאפשרת לכל אחד לקחת את הגורל שלו בידיו, ולמצוא מוצא אמיתי מבעיות שעשויות להיראות כחסרות פתרון:

חוסר משמעות וכיוון בחיים – אני לא יודע מה מתאים לי, אני לא יודע מה אני רוצה, איזו מקצוע או דרך מתאימים לי וליכולות שלי; אין דבר בחיים שלי ששווה לחיות למענו; אין לי חלומות או שאיפות.

זוגיות – אני לא מוצא/ת זוגיות, אני אהיה רווק/ה לנצח, קשה לי למצוא בן זוג, אנחנו רוצים לשקם את היחסים שלנו ולא מצליחים, בן הזוג שלי לא מבין אותי, רגעי הקסם נעלמו מהזוגיות שלי, כבר אין רומנטיקה ביחסים שלנו, נדמה לי שאנחנו כבר לא אוהבים, אנחנו רבים יותר מדי,  אין הסכמה ביני לבין בן זוגי על דרך החינוך של הילדים, וכו'.

משפחה – אני מפחד לאכזב את ההורים שלי, הילדים משגעים אותי, ההורים שלי לא מבינים אותי, אני כועס על ההורים שלי, ההורים שלי מפלים אותי לעומת האחים, ההורים שלי לא סופרים אותי, אני במקום האחרון במשפחה, כל הזמן משווים אותי לאחים שלי, ההורים שלי רואים בי אכזבה.

עבודה – אני לא יודע איזו עבודה מתאימה לי, לא השגתי כלום בחיים, אני לא יודע לדרוש את השכר שמגיע לי, לא מעריכים אותי מספיק בעבודה, לא מקבלים את דעתי, אני עובד קשה מדי ולא מתוגמל בהתאם, אני מתקשה למצוא עבודה, אני מתקשה לעכל את הפיטורים שלי, וכו'.

דימוי עצמי – אני לא יפה, אני לא מוערך, אין לי ביטחון עצמי, אין לי חברים, אני לא מקובל/ת, אני ביישן, אין לי אומץ לדרוש את מה שמגיע לי, אני ותרן, אני מנסה למצוא חן כל הזמן, אין לי עמוד שדרה, אני מתפרץ, אני מאבד שליטה לעתים קרובות, קל לסחוף אותי, אני לא יודע להגיד לא, אני לא פתוח להתנסויות חדשות, אני חי בתחושת החמצה, אני סובל ממצבי רוח, עצבנות, דיכאון או חרדה, אני לא מצליח להגשים את החלומות שלי וכו'.

התמכרויות והרגלים מזיקים – יש לי התמכרות לסיגריות, התמכרות לאוכל, התמכרות לתשומת לב, תלישת שערות, כסיסת ציפורניים, התמכרות לאלכוהול, התמכרות לסקס, התמכרות לסמים קלים וכו'.

תופעות הפוגעות באיכות החיים – אני סובל מאלרגיה, מנדודי שינה, מחשבות מטרידות אותי כל הזמן, אני חולה, יש לי פחדים, אני סובל מחרדת בחינות, אני סובל מחרדת ביצוע, אני לחוץ ולא מתפקד.

יש מוצא! NLP ודמיון מודרך מאפשרים תוך 12-15 פגישות להשיג שינוי משמעותי. לפרטים:

דבורה פלדש | 050-6896767 | הקליניקה ממוקמת בזכרון יעקב